logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۰۴۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان خبر داد

پذیرش 61 درصد از بیماران بیمارستان امام حسین(ع) زنجان از طریق نوبت دهی الکترونیکی

پذیرش-61-درصد-از-بیماران-بیمارستان-امام-حسین(ع)-زنجان-از-طریق-نوبت-دهی-الکترونیکی

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان از پذیرش 61 درصد از بیماران بیمارستان امام حسین(ع) زنجان از طریق نوبت دهی الکترونیکی خبر داد.

عباس مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه 61 درصد از بیماران در سال گذشته از طریق سیستم الکترونیکی نوبت دهی و مورد پذیرش قرار گفته اند، اظهار کرد: هدف و برنامه ریزی ما در ابتدای سال 97 ارتقاء نوبت دهی الکترونیکی از 6 درصد به بالای 50 درصد بود که به همت  والای کارکنان و افزایش اطلاع رسانی، این کار محقق شد.

مرتضوی آمار کل مراجعین سرپایی اعم از حضوری و غیر حضوری این مرکز درمانی را در سال 97 بیش از 45هزار و 417 تن خواند و عنوان کرد: از این تعداد ، 27هزار و 930 بیمار در سال 97 توانستند از طریق سیستمهای الکترونیکی مورد پذیرش و مداوا قرار گیرند.

وی USSD ( کد دستوری گوشی تلفن همراه با گرفتن شماره #142*)، تلفن گویا، نرم افزار تامین، درگاه اینترنتی، و وب کیوسکهای مستقر در بیمارستان را به عنوان 5  کانال ارتباطی و الکترونیکی نوبت دهی اعلام کرد و افزود: در بین 5 کانال الکترونیکی فوق ، سیستم USSD با 12875 مورد بیتشرین تعداد پذیرش بیماران سرپایی را به خود اختصاص داده  که بدون هزینه و کاملا رایگان در اختیار مردم است.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان در پایان اظهار امیدواری کرد در سال جدید بتوانیم درصد پذیرشهای غیر حضوری را بلحاظ عدالت محور بودن و رضایتمندی مراجعین، به 80 درصد برسانیم.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر